مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی
امپراتور پاپ 
قالب وبلاگ
نويسندگان

 

 

به گوشِـــــــــت میرســـــــه روزی

که بعـــــد از تو چی شد حالـــــم

سلام .
فکر نکنم خودی تر از مهرزاد تو خانواده خاص داشته باشیم
دوست دارم موزیکش که اومد رو سفیدم کنین
دوستون دارم تااااااااااااااااااااااااا ابد

هنوزم ردِ پای من تو برفای زمستـــونه
شایـــــــد بازم امیــــــــــــــدی هســت
که برگــــردم به اون خونــه
..
عکس : شاهین دلیوند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: مرتضی پاشایی در فیسبوک، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 31 فروردين 1393برچسب:پست جدید در فیسبوک امپراتور, ] [ 23:59 ] [ Lida ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مرتضی جان, نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم .............................................. " دوستانی که تمایل به نویسندگی در این وبلاگ رو دارن از طریق نظرات به من اطلاع بدن... با تشکر لیدا "
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
امکانات وب
.

ابزار پرش به بالا

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ